Followers

Thursday 14 July 2011

TERbaekkkkkkk , Hihihihi

Minggu ni aku buat palau taknak pergi sekolah coz ade sukan tara .
Aku malas nak lari lari semua ni . Dua hari aku fly babe , teheeeeeeeeeeee :')
First day , aku fly with boyfie aku Muhamad Haniff Marzuki <3
Heee thanks b teman sayang harituh . Best lepak dengan b setengah hari :')
Second day , aku fly with mimi , aisyah and eyra . Harituh memang function habissssssss .
Best gilaa wehh . Sampai kepale aku TERhantuk , awwwww shitt (!) #sakitplusmalubabe,heee .
Nasib baik tak gelak gilaa gilaa dohh . Hahaha ingat balik memang kelakar . Aku yang kene pun gelak Hahaha bodoh !! Third day aku tak datang sekolah lagi coz biase ahh . Ade sikap 'M' hee .
MALAS wehhh :P
keshaaaaa ?? Hihihi . Aku bagi alasan kat bapak aku , nak tahu tak ? Hehehe .
Aku cakap 'abahhhhhh , boleh tak besok along takpergi sekolah . penat aa . balik sekolah petang sebab sukan , lari lari . Hahaha . Then bapak aku pun kasi je :) Suke akuuuuuuuu kdiamm .
Then harini aku pergilah sekolah coz member aku and boyfie aku bising je . Hmmm risau plus rindu aku lah tuh , teheeeeeeeeee :')
Aku pun pergi , tapi aku lepak stadium tak masuk kelas pun . Then dah habis sukan . Aku bosan . Ape lagi gerak balik lepak dengan boyfie aku ahh :) Happy . Btw bosan pergi sekolah errrrrrrrr --'
Hmm taktahu nak tulis ape lagi , aku tulis sampai sini je kbai .

No comments:

Post a Comment