Followers

Friday, 24 June 2011

friendship forever -___-

AS LIYANA , FARAA YUSOF , NAJWA ABAS , FARAH SHUHADA and ZULIA HAJEERA ♥
aku sayang korang semua , sumpah dohh .
aku taknak kehilangan korang .
aku taknak kiteh gadoe macam harituh .
sedihh doh harituh tak bertegur dengan korang . aku dah anggap korang macam kakak kakak aku .
senang citeh macam family aku ahh :'/
pape dekadd sekolahh korang yang selalu dengar ceriteh aku , takde orang lain .
hope kiteh kawan sampai bile bile , kayy sayang sayang aku sekalian :')
AS LIYANA and FARAA YUSOF korang selalu ade dengan aku . korang selalu lepak dengan aku .
NAJWA ABAS kau selalu buat aku ketawe sampai sakedd perut , HAHA ;DD
sayang kau . FARAH SHUHADA kitehh selalu kongsi ceritehh . sumpahh aku sayang kau biyy ♥
ZULIA HAJEERA kau lah ajar aku and semuanye . sayang kau jugak :']
aku nak kitehh BFF kalau boleh sampai aku mati . aku perlukan korang setiap mase aku taknak kehilangan korang lah babe , kbai'

No comments:

Post a Comment