Followers

Wednesday 29 June 2011

happy day and lastly semua nye menjadi sedih :'(

mule mule pergi sekolah dengan muke selebet HAHA
time dah rehat macam baben sikedd , aku naik kelas coz nak amik buku sains and lepas tuh aku nak pergi makmal . tetibeh sampai jehh tangge TER serempak dengan sir . "CIKGU DISIPLIN AKU" >.<
dea naik atas coz nak check sape ade bawak makanan naik atas , errrrrrrrrrr --'
then time tuh aku pulak bawak hp FADZIL , aku nak bagi dea aa . then bende tuh tak kesampaian hmmmmmm . tetib sir sportcheck poket aku then hmm , cerite sebenar nye semua nye dah tak boleh cover aah coz bak kateh dea dah nampak kembung kembung , erghhhhhh macam pfttttttttttt -,-
then hp FADZIL kene rampas haishhhhhhh sumpah lepas tuh terus cuak . hahhhh FARAHANA pun sama ;DD . aku dah takut , nasib baik aku punye tak kene rampas hihi . hmm then time dua mase terakhir aku serong kelas with ALIYANA and FARAHANA . then sampai 1:10 loceng bunyi , kiteh orang kene jumpe cikgu pasal hp tadi . last last tak dapat balekk haihhh kene makbapak datang , macam wtf jeh cikgu . hmm , then balek pergi lah lepak jayajusco , SUMPAH' happy gilaa lepak dengan korang . then korang suke merayap kan , tetibe time kiteh orang nak keluar dari McD . tengok tengok muke korang dah lain , ape cerrrrrr kan ?? then korang citeh semua nye , hmmm wehh korang aku turut sedih atas apeh yang berlaku kat korang , sumpah wehh sampai aku menangis tadi , hmm sedih gilaa kot :'(
hmm , korang chillaxxxxx kayy , bende korang taktahu hal nehh nak jadi , so redha lah . terime lah dengan hati yang terbuke kayy :') hmmmmm , aku turut bersimpati dengan korang . wehhhh , lepas nehh korang jage diri korang leklok kayy , lepas nehh hati hati walaupun dengan lelaki kayy . hmm wehh aku ingat baru lah nak happy happy harinehh tapi dah jadi macam nehh hmmmm takpe aa nak buad macam mane kan bende dah berlaku kayy . hopefully , korang lebih berhati hati kbai , sayang korang semua  

No comments:

Post a Comment